office@memodentalcare.ro

Contactează-ne

TBI este alături de tine!

Servicii

Serviciile Noastre

Sănătatea Ta este Importantă pentru Noi

Pentru că dorim să îți fim mai aproape, clinica noastră îți pune la dispoziție noi servicii medicale.

Stomatologie

Stomatologia este specialitatea care se ocupă cu diagnosticarea și tratarea afecțiunilor de la nivelul cavitații bucale.

Chirurgie Vasculară

Diagnostic, tratament și prevenția patologiilor ce afectează arterele, venele și limfaticele, cu excepția vaselor creierului și ale cordului.

Chirurgie Generală

Diagnosticarea și tratarea bolilor cu specific chirurgical, ajutand în luarea deciziei cu privire la intervenția chirurgicală.

Urologie

Urologia tratează afecțiunile aparatului urinar și reproducător la bărbați, și pe cele ale aparatului urinar la femei.

ORL

Specialitatea medico-chirurgicală care se ocupă cu studiul fiziologiei și patologiei urechii, a nasului și a faringelui.

Ecografie

Ecografia medicală este o metodă de diagnostic bazată pe ultrasunete. Prin intermediul ecografiei se văd diferite structuri.

Obstetrică & Ginecologie

Studiul organelor genitale feminine ca parte a întregului organism, de reproducere și tratamentul stărilor patologice genitale feminine.

Cum Lucrăm?

Profesionalism. Dedicare. Experiență.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
  • Programare

• Control